Brands Brand activation Brand logistics Event coordination

Capri-Sun

In opdracht van: June20

Capri-Sun vraagt weinig introductie. De fruitige kinderdrank met het iconische zakje is over de hele wereld bekend. In 2021 werden maar liefst 6 miljard zakjes Capri-Sun verkocht. Dit getal kan enkel maar stijgen, want afgelopen zomer werd de nieuwe Capri-Sun Zero gelanceerd.

scroll down

2024 Amelie Bauwens Reach For More HR 48

More summer fun,
zero sugar.

Om het nieuwe drankje zonder toegevoegde suikers te introduceren, ontwikkelde June20 een ​​opvallende brand activation met een kleurrijke aanhangwagen, een zomers decor en spannende games op kindermaat. 

In een eerste fase trok de aanhangwagen naar tal van zomerkampen met een ‘Capture the Flag’-spel. Het doel? Kinderen stimuleren om zoveel mogelijk geluid te maken. Terwijl ouders hun kids in het dagelijkse leven stilte aanleren, draait het bij Capri-Sun om ongeremd plezier maken en lekker luidruchtig zijn. 

De route trok verder richting de stations van Blankenberge en Oostende, met samplingacties mikkend op toeristen met kinderen.

2024 Amelie Bauwens Reach For More HR 81

The juice is in
the squeeze.

Reach For More werd tijdens de brand activation ingeschakeld als logistieke partner om de aanhangwagen van A naar B te brengen, alle materialen te beheren en om de activiteiten ter plaatse in goeie banen te leiden.

2024 Amelie Bauwens Reach For More HR 60

Film Fest Gent

view case view case
FILMFESTGENT 6 X8 A0623 WEB