Capri-Sun
In opdracht van: June20
Capri-Sun vraagt weinig introductie. De fruitige kinderdrank met het iconische zakje is over de hele wereld bekend. In 2021 werden maar liefst 6 miljard zakjes Capri-Sun verkocht. Dit getal kan enkel maar stijgen, want afgelopen zomer werd de nieuwe Capri-Sun Zero gelanceerd.
scroll down
More summer fun,
zero sugar.
Om het nieuwe drankje zonder toegevoegde suikers te introduceren, ontwikkelde June20 een opvallende brand activation met een kleurrijke aanhangwagen, een zomers decor en spannende games op kindermaat.
In een eerste fase trok de aanhangwagen naar tal van zomerkampen met een ‘Capture the Flag’-spel. Het doel? Kinderen stimuleren om zoveel mogelijk geluid te maken. Terwijl ouders hun kids in het dagelijkse leven stilte aanleren, draait het bij Capri-Sun om ongeremd plezier maken en lekker luidruchtig zijn.
De route trok verder richting de stations van Blankenberge en Oostende, met samplingacties mikkend op toeristen met kinderen.
The juice is in
the squeeze.
Reach For More werd tijdens de brand activation ingeschakeld als logistieke partner om de aanhangwagen van A naar B te brengen, alle materialen te beheren en om de activiteiten ter plaatse in goeie banen te leiden.