Brands Brand activation Road shows

Knack
Stand

In opdracht van: Roularta Media Group

In de zomer van 2023 toerde Knack/Le Vif (Roularta Media Group) voor de tweede maal op de Belgische festivals. Met datacaptatie in het achterhoofd werd een roadshow op poten gezet die meerwaarde biedt voor de festivalganger en tegelijkertijd de identiteit van Knack/LeVif in de verf zet.

scroll down

Knack Le Vif

The magic of
collaboration.

De stand fungeert als duidelijk herkenningspunt voor festivalgangers die mekaar willen terugvinden. Op de stand kunnen bezoekers een ZitKnack komen afhalen. Dit herbruikbaar zitblad staat bomvol met informatie over de festivalzomer en is ideaal als ondergrond voor een korte pauze op het festivalterrein.

In opdracht van Roularta Media Group, stond Reach For More in voor het volledige projectmanagement en de logistieke opvolging van dit project. Reach For More koos voor de uitwerking van de stand voor creatief Bureau Vrije Ruimte. Zij toverden de ideeën om tot een esthetische geheel dat visueel sterk oogt.

Happyland Daenens

view case view case
2024 09 01 Daenens Happyland Zondag374van429