Events Food & beverages Event production

De Mol
aan Zee

In opdracht van: Taste I Like

De Mol Aan Zee was een pop-upbar die ondanks de COVID-19-crisis toch kon doorgaan tijdens de zomer van 2020. Het horecaconcept was te vinden in Blankenberge en gebaseerd op het bekende Belgische programma 'De Mol'. In deze realityshow gaan deelnemers een hele reeks spannende uitdagingen aan terwijl één deelnemer in opdracht van de programmamakers de resultaten tracht te saboteren.

scroll down

De Mol

High-end is not high enough

De Mol Aan Zee was meer dan alleen een high-end zomerbar. Op de bovenverdieping van de pop-up konden bezoekers zich uitleven in een unieke VR-Game met virtuele Mol-opdrachten. Fans van De Mol (lees: echte mollenjagers) kregen de kans om zich te verplaatsen in de schoenen van Alina (De Mol 2020) om zo hun vrienden en familie te verbazen met hun eigen mollenstreken. Nadien konden de deelnemers genieten van een uitgebreide food & drinks-kaart, waaronder verse milkshakes.

Het cateringbedrijf Taste I Like schakelde Reach For More in om het Food & Beverage-luik mee voor te bereiden en de uitbating van de pop-up in goede banen te leiden.

Omloop Het Nieuwsblad

view case view case
Omloop Het Nieuwsblad 3