De Warmste Week
In opdracht van: Stad Brugge
De Warmste Week, de solidariteitsactie van VRT, streek in 2023 neer op ’t Zand in Brugge. Het thema waarrond dat jaar actie gevoerd werd? 'Opgroeien zonder zorgen'.
scroll down
Non-stop radio for
all generations.
Zeven dagen lang maakten Eva De Roo, Sander Gillis, Sam De Bruyn en Robin Keyaert non-stop radio en televisie vanuit Het Warmste Huis. Ze kregen bezoek van tal van actievoerders, luisterden naar pakkende getuigenissen en draaiden talrijke requestnummers.
Ook de publieke belangstelling op 't Zand in Brugge was ongezien, met over de volledige week meer dan 140.000 bezoekers. Brugge was een week lang de hotspot voor vele generaties, maar vooral een plek waar kinderen en jongeren meer dan ooit van zich lieten horen.
Successful
fundraising.
Dankzij de ingezamelde 8.790.633 euro zorgde De Warmste Week ervoor dat 287 projecten rond opgroeien zonder zorgen zullen worden waargemaakt in 2024. Het volledige bedrag gaat integraal naar het DWW-fonds en zal verdeeld worden door de Koning Boudewijnstichting. De geselecteerde projecten focussen op vier domeinen: thuis, onderwijs, vrije tijd en online.
A warm and mostly
a safe setting.
Als productiepartner van Stad Brugge werkte Reach For More mee aan de vlotte en veilige omkadering van De Warmste Week, op het vlak van horeca, catering, hospitality, veiligheid, mobiliteit en afval- en logistiek management.