Brands Brand activation Road shows

Hapkin
Chalet

In opdracht van: Look i Like

900 jaar geleden gaf graaf Boudewijn VII van Vlaanderen, bijgenaamd 'Hapkin' of 'met de bijl', de paters van de abdij Ter Duinen in het Houtland de opdracht om een sterk brouwsel te creëren dat hem en zijn manschappen onoverwinnelijk zou maken.

Op vandaag heet dat brouwsel nog steeds Hapkin en wordt het gebrouwen door Alken-Maes. Het is nog steeds dat sterk blond bier, een bier voor winnaars. Met dit verhaal in het achterhoofd werd een brandactivation-campagne ontwikkeld om het merk in de kijker te plaatsen op evenementen.

scroll down

Hapkin 2

Christmas-y
with character.

Voor het evenement Gentse Winterfeesten werd aan organisator Look i Like gevraagd om een stand op maat te ontwikkelen met een focus op het stoere karakter van het merk en met respect voor de geschiedenis. Een uitdaging die Reach For More – als trouwe F&B-partner – vervolgens graag aanging. 

Samen met ervaren decorbouwers creëerden we een opvallende en karaktervolle stand die kan gelden als een ware eyecatcher. Binnenin werd een volledige bar set-up gecreëerd om hoge volumes te genereren en bezoekers te laten genieten van een heerlijke Hapkin.